Pošta Srbije pustila u rad robote za automatsko sortiranje pošiljaka u Nišu

Pošta Srbije pustila u rad robote za automatsko sortiranje pošiljaka u Nišu
Foto: NI MEDIA

JP „Pošta Srbije“ pustila je danas u rad robote za automatsko sortiranje pošiljaka u Glavnom poštanskom centru u Nišu, čime će značajno biti unapređena obrada pošiljaka, uslovi rada zaposlenih, kao i kvalitet pružanja usluga korisnicima.

Zamenik gradonačelnika Niša Luka Gašević istakao je da je ovo poseban dan za Niš, najveći i najrazvijeniji grad na jugu i jugoistoku Srbije.

„Ovaj projekat je od velikog značaja za modernizaciju procesa rada ‘Pošte Srbije’, kao i za grad Niš. Posebno se zahvaljujem radnicima ovog velikog i uspešnog javnog preduzeća na naporima koje ulažu u razvoj preduzeća i grada. Najnovijim tehnološkim unapređenjem Pošta Srbije u potpunosti odgovara na zahteve korisnika“, rekao je Gašević i dodao da očekuje da će najavljenim proširenjem kapaciteta preduzeće stati rame uz rame sa sličnim sistemima u najrazvijenijim delovima Evrope i sveta.

V.d. direktora Pošte Srbije Zoran Anđelković rekao je da je Pošta dokazala svoju spremnost da prihvata nove tehnologije, ostajući posvećena modernizaciji i razvoju regionalnih i lokalnih logističkih centara, povećanju njihovih kapaciteta i unapređenju performansi.

„Pored tehničke i tehnološke modernizacije ulaganjem u robotsku podršku, sledeći korak u Nišu biće proširenje kapaciteta za tehnološke procese. Centar će uskoro dobiti i solarne panele, čime će postati potpuno opremljen, visokofunkcionalan i energetski održiv. Imaće sve preduslove da odgovori na zahteve velikih korisnika, naročito velikih internet prodavaca, koji traže automatizovanu obradu pošiljaka i kratke rokove isporuke. Takođe, biće spreman da prati ubrzani razvoj kargo saobraćaja u ovom gradu”, naglasio je Anđelković.

Poštanski centar u Nišu, koji se prostire na 4.500 kvadratnih metara, najznačajniji je objekat za prijem i obradu pošiljaka za područje juga i jugoistoka Srbije. Pored centara u Beogradu, Novom Sadu i Nišu, automatizovani robotski sistemi uvedeni su i u Kragujevcu, dok je njihova implementacija u toku u Kraljevu, gde je takođe zabeležen rast obima poštanskog saobraćaja.

„Automatizacija i robotska podrška predstavljaju osnovu za unapređenje postojećih i razvoj novih servisa, kao i za povećanje kvaliteta usluga koje pružamo korisnicima – uz veću pouzdanost, brži prenos i kraće rokove isporuke. Ovi sistemi poboljšavaju i radne uslove zaposlenih, čineći njihov posao lakšim i efikasnijim. To je ključno za dalji razvoj Pošte i očuvanje poverenja države, građana i korisnika u stabilnu i modernu poštansku mrežu“, zaključio je Anđelković.

Direktor Radne jedinice „Niš“ Miljan Raičević naglasio je da će niški poštanski centar nastaviti da širi svoje kapacitete i razvija logističke usluge u skladu sa potrebama rastućeg avio-saobraćaja, čime će i grad Niš i Pošta Srbije zauzeti još značajnije mesto na tržištu i na mapi Republike Srbije.