Grupa građana “Dr Dragan Milić” traži preusmeravanje 10 miliona dinara na infrastrukturu umesto za poklone

Javno komunalno preduzeće Naissus raspisalo javnu nabavku vrednu 10 miliona dinara za poklone zaposlenima, izazivajući nezadovoljstvo građana Niša
Prema podacima Portala javnih nabavki, Javno komunalno preduzeće Naissus je raspisalo javnu nabavku u vrednosti od 10 miliona dinara za pakete za minimum 500 brojeva, čiji su korisnici zaposleni u niškom Vodovodu. Ova nabavka izazvala je zabrinutost i nezadovoljstvo među građanima Niša, koji smatraju da se sredstva građana koriste za poklone zaposlenima, umesto za unapređenje infrastrukture i poboljšanje usluga koje bi direktno koristile stanovnicima grada.
Naime, Javno komunalno preduzeće Naissus se finansira novcem svih građana Niša, a Grupa građana „Dr Dragan Milić“ smatraja da je neprihvatljivo da se takva sredstva koriste na ovaj način. Ovakva praksa postavlja pitanje transparentnosti i prioriteta u raspolaganju javnim sredstvima, te se građani pitaju da li su oni, kao korisnici tih usluga, informisani o ovim odlukama i na koji način se opravdava ovakvo trošenje novca.
Grupa građana „Dr Dragan Milić“ uputila je zahtev Skupštini grada Niša, kao osnivaču Vodovoda, da zaustavi ovu javnu nabavku i preusmeri sredstva na hitnije potrebe građana, kao što su poboljšanje vodovodne mreže, smanjenje gubitaka vode i modernizacija sistema vodosnabdevanja. Takođe, oni traže da osnivač zatraži odgovornost direktorke Tamare Milić zbog donošenja ovakve odluke.
Podsećaju na primer iz Gradske opštine Medijana, gde su ukinuti službeni telefoni funkcionerima, čime su ostvarene značajne uštede. Građani traže da se ovakvi primeri efikasnog upravljanja javnim sredstvima primene i u JKP Naissus, te da se sredstva umesto za poklone usmere na poboljšanje ključnih infrastrukturnih problema u gradu.